2016. július 14., csütörtök

Mojito szappan - menta a négyzeten

A nyári hőségben a legjobb bevonulni az árnyékba, és hagyni hogy Paco de Lucia pengessen kicsit. Nem baj, hogy kiszakad alólunk a verda, és idén sem jutunk el Ibizára. Illóolajra és illúzióra még futja. 
A frissítő kerti zuhanyzáshoz nyújt segítséget a Mojito szappan, amely a méltán népszerű koktél hangulatát hozza. A kertben gyűjtött mentát kiszárítottam, és nyakon öntöttem némi ázsiai menta illóolajjal, majd fehér agyagba ágyaztam. 
A koktélban eredetileg Lime leve segít frissülni. Ezt a hangulatot saját illóolaj keverékkel próbáltam visszaadni, kicsit másképp. Lime illóolaj nem volt otthon, így helyette keserű narancs (petitgrain), kubeba és eukaliptusz illóolajokat kevertem el zöld agyaggal, ami egy nagyon friss, élénk, de természetes kombináció. 
Miss Barilla rámrúgta az ajtót, mikor meglátta a Facebook-on jól elhelyezett Mojito-posztomat, de türelemre kellett intenem, még fel sem szeleteltem.
A friss illatkombináció a rovarok többségének kellemetlen, ez nyáron jól jön. 
Minden bőrtípusra jó, méregtelenít, fertőtlenít, élénkít, gyulladáscsökkentő, gombaölő hatású. Az ekcémával is könyörtelen.

Mojito szappan - fanyar és friss

Mojito szappan
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése