2016. augusztus 31., szerda

Karmikus selyemszappan

Az első "Karma" - a Lush után szabadon
Az első Karma szappan elkopott. Nem tudom, hova lett, én csak egyet használtam el, de sokan rájárnak a készletre, alig maradt egy-két darab. Az előző körben a szín valami acélkékes izé lett, nem túl nyerő, és a tortaforma se nagyon jött be, kicsit esetlen szeletelés után. A népeket zavarba ejti, mikor eléjük tolod. Azt mondják: Öööö. Ilyenkor azt érzem, valamit elrontottam, és már megint nagyon ciki, amit csinálok, de nem akarnak megbántani, és inkább őgetnek, hátha nem veszem észre, hogy aggódnak értem.
Dizájnos na, de a használat során tényleg nem túl praktikus. Max ha szeretjük a rücskös dolgokat.  

A fentiek miatt újratekertük a dolgot. Az illatot most Wendy keverte ki, én csak megszíneztem, majd nyakon öntöttem vele a kész masszát, ...meg a végén elmosogattam. Természetesen a szokásos szögletes fakalodába kanalaztam a két réteget. 
Kellemesen keleties, de azért csendes kompozíció lett. A száradással egyre kifinomultabb az illata, ugyanakkor nem bántó. 
Az összetétel némileg átalakult: levendula és citromfű macerátum, shea vaj, tussah selyem, citromfű-, pacsuli-, monoi tiare-, levendula-, narancs-, narancsvirág-, fenyő-, fahéj illóolaj, levendula forrázat, kókuszzsír, pálmazsír, olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, vörös és rózsaszín agyag, NaOH.
Igen, ebben van tussah selyem (vadselyem) is. Nevét Kína egyik tartományáról kapta, ahol a legnagyobb mennyiségben található. A vadselymet csak akkor gyűjtik, amikor a hernyó már lepkeként kibújt a gubóból, így nem kell egyetlen hernyót sem elpusztítani, hogy luxus-szappanunk legyen.
Az ebből készült selyemszál nagyon tartós és rugalmas, és kicsit kevésbé puha, mint a tenyésztett hernyóselyem. Mivel a gubót a lepke szétszakítja, inkább rövidebb szálakat lehet belőle nyerni, de nekünk így is tökéletes.
Különleges anyag, mely természetes, nagy szakítószilárdságú, mégis bársonyosan puha. Melegben hűt, hidegben fűt. A saját súlyának többszázszorosát képes a vízből megkötni, hidratál, szűri az UV-fényt,   puhítja a bőrt, ránctalanít. hámosít. Segít ekcéma, allergiás bőrbetegségek, égési sérülések és a körömgombásodás esetében.

A szappan extra érzékeny bőrűeknek is ajánlott, gyerekek is használhatják.

Az új selyem szappan illatához jobban illő külsőt kapott

Selyem szappan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése