2016. május 13., péntek

Caffe Latte szappan - az érzékek birodalma

A korábbi kudarcok után óvatosan nyúltam a kávéhoz, de a függők nem bírják sokáig koffein nélkül. Hideg eljárással készült, hihetetlenül tömör, nagyon karakteres darabok születtek. A korábbi kávés szappanban nem daráltam elég apróra a kávét, így néhol karcos lett, ezúttal igyekeztem ezt a hibát korrigálni. Mivel a masala fűszerkeverék mellett kakaóport is tettem bele, nem bírtam ellenállni a csokoládé-imitátor öntőforma csábításának. Tudom, korábban pont a csokival kapcsolatban írtam, hogy sem csapom be többé az emberek érzékeit, és nem készítek élelmiszer-jellegű szappant. Megtörtem, elbuktam, sajnálom. Persze nem igaz, nem sajnálom. 
Az indiai pecsétek nagyon szeretik, remélem, érés után okoznak majd pár kellemesen orientális percet. 

Caffe latte szappan armada

A kávés szappant azok is szeretik, akik nem kávéznak. 

A masala illata Indiába repít. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése