2016. május 4., szerda

Rodeo Drive - rózsaszín szappan a hétköznapok sztárjainak

Tündibündi hazaugrott a napfényes Kaliforniából a hóna alatt jókora adag „Hibiskus leaf” zacskózva you know. 
Akkor még nem tudtam, mi lesz vele, valami kaliforniai szappankölteményről ábrándoztam. Az egyik reggel „a milyen teát készítsek” – című elmélkedés közben kezembe akadt a fent említett zacskó. Beáztattam, de nem volt időm meginni, otthagytam, és elindultam dolgozni. Ez elég volt ahhoz, hogy beinduljon a dolog. 
Képzeletben a Rodeódrájvon jártam, ahova selyem köntösben és papucsban gurulnak le Beverlihillszi villájukból pink Bentlivel a filmsztárok, akik már túl vannak a csúcson, de még van nekik mit a tükörről felszippantani. A kocsi hamutartójában elnyomott vaníliás cigarettavégek, a visszapillantóból kisimult bőrű hatvanas díva köszön vissza. Hatalmas kalap, aranykeretes Dolcse Gábbánnáá napszemüveg, botoxtól dagadó kagylófényű ajkak.  
A lehúzott ablakon beáramlik a forró aszfalt narancsal keveredő illata, az út szélén vadon tenyészik a hibiszkusz, a rádióban épp a hellóájlávjút játtszák a dórsztól. 
A kesztyűtartóban egy kisméretű 9mm-es, áramlás van. Pálmafák, Práda, Guccsi, Verszáccse, Roleksz. 
Ezt az érzést csomagoltam szappanba, hogy amikor a napi iramlás után a falu szélén kiszállok a Skodából, és a megfakult  metálfényezésen megcsillan a lemenő nap sugara, biztosan tudjam, hogy a gumipók által kihorzsolt kezemet pár perc múlva egy rózsaszín agyagos, narancs illatú kecsketej szappannal fogom kényeztetni.  
Mert mindegy egy.
Hibiszkusz szappan.


Rózsaszín agyag és a szokásos szántás a szappan oldalán.

Akár szörfözni is lehetne a hullámain.

Összetevők: Pálmazsír, Kókuszzsír, olíva olaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, hibiszkusz macerátum, rózsaszín agyag, narancs illóolaj, ylang-ylang illóolaj, cédrus illóolaj, vanília macerátum. zabliszt, őrölt hibiszkusz levelek, kecsketej, hibiszkusz virág főzete. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése